۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۸:۵۹

یک مقام مسئول دانشگاه به مهر خبر داد؛

پاسخ دانشگاه آزاد به اعتراض کارکنان درباره وضعیت حقوق

پاسخ دانشگاه آزاد به اعتراض کارکنان درباره وضعیت حقوق

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد با اشاره به افزایش حقوق کارکنان از ۲۱ تا ۵۷ درصد گفت: براساس برآوردی که از تمامی واحد های دانشگاهی داشتیم، میانگین افزایش ۳۰ درصد بوده است.

داریوش جاوید در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق اعضای هیأت علمی و کارکنان این دانشگاه گفت: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی رفع دغدغه همه کارکنان و اعضای هیأت علمی است. در جلسه‌ای که اخیراً در هیأت امنا برگزار شد با توجه به دیدگاه مثبت دکتر طهرانچی و سایر اعضای هیأت امنا، امسال روند افزایش حقوق نسبت به سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها بسیار مطلوب‌تر بوده است.

افرایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد در ۴ بخش

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در بحث اعضای هیأت علمی اصلاح پایه نخستین بار اتفاق افتاد و آن یکسان سازی حقوقی که مدنظر بود در بخش پایه سنواتی صورت گرفت. در خصوص کارکنان هم ۴ -۵ آیتم دستخوش تغییر شد. نخست اینکه ۱۵ درصد به تمام آیتم‌های حقوق اضافه شد. دوم اینکه پنج درصد به حق جذب و حق تخصص اضافه شد؛ در بخش سوم یک آیتم تحت عنوان ارزیابی خاص عملکرد واحدها در نظر گرفته شد.

افزایش حقوق کارکنان از حداقل ۲۱ تا ۵۷ درصد / میانگین افزایش ۳۰ درصد بوده است

این مقام مسئول دانشگاه آزاد چهارمین آیتم را حق مسکن و حق خواربار عنوان کرد که با توجه به مصوبه دولت اعمال شد، افزود: صراحتاً اعلام می‌کنم که در کل کشور ما حداقل ۲۱ درصد و حداکثر ۵۷ درصد افزایش خالص حقوق کارمندان را داشتیم. مثلاً اگر فردی سال گذشته ۱۰ میلیون تومان حقوق خالص دریافت می‌کرد حالا حداقل ۱۲ میلیون و یکصد هزار تومان دریافت می‌کند. ما آخرین برآوردی که از تمامی استان‌ها و واحدهای دانشگاهی داشتیم، میانگین افزایش حقوقمان ۳۰ درصد شده است.

میزان افزایش حقوق هیأت علمی تابعی از مرتبه علمی و پایه حقوق

جاوید خاطرنشان کرد: در بخش اعضای هیأت علمی نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم که چه مقدار افزایش داشته ایم؛ به این دلیل که افزایش حقوق هیأت علمی تابعی از مرتبه علمی و پایه حقوقشان است.

حقوق اعضای هیأت علمی ۳۰ درصد افزایش یافت

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: ما در اعضای هیأت علمی ۵ دسته داریم. مربی آموزشیار، مربی، استادیار، دانشیار و استاد تمام داریم. پایه این افراد می‌تواند از پایه یک تا پایه ۳۰ باشد. پس با توجه به همین موارد نمی‌توان با قطعیت گفت که چند درصد افزایش حقوق داشته ایم. ولی برآیند افزایش حقوق اعضای علمی هم در کل کشور بطور میانگین ۳۰ درصد بوده است.

وی در ادامه تاکید کرد: البته در هیأت علمی ممکن است ما افزایش ۱۸-۱۹ درصدی داشته باشیم، ممکن است افزایش مثلاً ۴۵ درصدی هم داشته باشیم.

علت تجمع اعتراضی کارکنان دانشگاه آزاد

جاوید درباره تجمع برخی کارکنان و اعتراض به عدم اجرای همسان سازی حقوق توضیح داد وگفت: این کارمندان حقوقشان را با هزینه‌های خانوارشان مقایسه می‌کردند. غالباً با موضوع اجاره بها مقایسه می‌کردند، با مواردی مثل قیمت اقلام زندگی مقایسه می‌کردند. ولی من یک خبری به شما بدهم اینکه شیب افزایش حقوق ما در ۲-۳ سال گذشته بسیار بیشتر از شیب افزایش میزان شهریه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از درآمدهای دانشگاه آزاد از طریق شهریه تأمین می‌شود و ما نیز بالاجبار از طریق همین شهریه تأمین بودجه می‌کنیم. ولی می‌خواهم این را بگویم که با این حال با دیدگاه مثبتی که اعضای هیأت امنا داشتند شیب افزایش حقوق خیلی بیشتر از شیب افزایش شهریه بوده است.

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: حدود ۲۰۰-۳۰۰ نفر به وضعیت حقوقی خود اعتراض داشتند که مقرر شد دغدغه‌های این افراد مورد پیگیری قرار گیرد.

وی افزود: یکی از این افراد مثلاً اعتراضش این بود که رانندگان بی آر تی در شهرداری ۱۷ میلیون تومان حقوق می‌گیرند، من خدمت عزیزان گفتم که نمی‌توان مشاغل را با هم مقایسه کرد، بعضی مشاغل، مشاغل سخت هستند، عزیزان راننده بی آر تی ممکن است مثلاً از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب کار کنند.

به گزارش مهر، ۱۷ خرداد ماه تعدادی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در اعتراض به عدم همسان سازی حقوق در مقابل سازمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

کد خبر 5509906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • RO ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      68 67
      بنظرم دانشگاه آزاد کلا باید جمع بشه. فقط باعث افت اعتبار علمی کشور شدن
      • علیرضا IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
        15 10
        آنوقت جنابعالی جواب زن و بچه کارمندان و اساتید دانشگاه را تقبل می فرمایید؟
      • محمد ایوب مظفری DK ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        3 0
        باید بره زیر نظر وزارتخانه یا ارگان دیگری
      • حسین IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        3 0
        خیلی زحمت کشیده و جواب قانع کننده ای داده اند. پاسخ معاون اداری و مالی این مسئول دلسوز در واقع شبیه به مدیر عامل ایرانخورو در خصوص چگونگی تصادف از یک زاویه خاص بود که باعث شود ایربگ باز شود. کسی که ماهی 50 میلیون حقوق بگیره چی میدونه 7 میلیون بگیر داره چی میکشه!!!!!! 😐😐😐
      • امیر IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        3 0
        در سنجش اعتبار یک مجموعه عریض دانشگاه آزاد مجموعه ای است که در ۴۰ بیش از ۴۰ سال اخیر علیرغم تمام کمبودها و بی مهریها و عدم توجه دولت و بدون دریافت هیچ بودجه ای از بودجه ملی کشور و فقط با حمایت مردم و تلاش اساتید شکل گرفت و به بلوغی رسید که بسیاری از دانشگاههای دولتی با دریافت بودجه های کلان نرسید.
      • ارزو US ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        3 2
        الان سطحدعلمی دانشواه های دولتی هم بالاتر از دانشگاه ازاد نیست چه بسا زحمتی که اساتید دانشگاه ازاد میکشند چندین برابر زحمتی است که اساتید دانشگاههای دولتی دارند. اکثر اساتید دانشگاه های دولتی با رانت بتزی استخدام شده اند.
      • احمد FR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        1 0
        شما چقدر از سطح علمی و رتبه دانشگاه های کشور اطلاع دارید که به خودتان اجازه میدهید اینگونه نظر دهید؟ اصلا میدانید وظیفه دانشگاه چیست؟ یا اصلا آماری از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد دارید که چه خدماتی در حال حاضر در کشور ارائه می کنند؟
      • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        1 1
        آخه شما اصلا از رشد علمی چیزی سر در میارید که اظهار فضل می کنید. دانشگاه آزاد با همه این مشکلات، در تولید علم همین الان از بسیاری دانشگاه های سراسری جلوتره
    • گمنام IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      102 5
      واقعا خیلی خنده داره. یعنی ایشون انتظار داشتند 60 هزار نفر بیان جلوی سازمان مرکزی تجمع کنند، تا این آقا و رییس ایشان باور کنند نارضایتی شدید بین کارکنان دانشگاه نسبت به عملکرد طهرانچی وجود داره. با این جو خفقانی که در دانشگاه آزاد وجود دارد، کمتر کسی جرات اعتراض به این آقایان را دارد.
    • حسن IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      90 4
      همه حرفهایش گزافه است. اولاً چون دانشگاه آزاد زیر نظر هیچ قانونی نیست و کارکنان آن اکثرا در دهه چهل و پنجاه زندگی هستند طبیعی است که جرأت اعتراض نداشته باشند ایشان و رییسش در مصاحبه‌ها همیشه مقادیر حداکثر را میگویند که شامل کمتر کسی می‌شود و قاطبه کارکنان و هیأت علمی افزایش چندانی در حقوق ندارند
    • حسن IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      71 3
      در ادامه کامنت قبلی.. بخشنامه افزایش حقوق را آنقدر پیچیده و پر از تبصره می‌نویسند که در نهایت افرایش شامل اقلیت کارکنان باشد و اکثریت نسیبی نداشته باشند اگر لازم است بخشنامه را ارسال میکنم. رییس دانشگاه آزاد با وقاحت تمام میگوید حقوق هیأت علمی با دولتی یکسان شده در صورتیکه نصف آنهاست
    • علیمحمد IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      106 1
      سلام لطفا خبر را درست بزنید تجمع فقط جلو سازمان نبوده و در کلیه واحدها ساعت 10 روز سه شنبه 17 خرداد بوده است. مطالبه اصلی هم یکسان سازی حقوق دانشگاههای دولتی و آزاد بوده نه با راننده اتوبوس این مطلب بدیهی است که هر نفر با مشابه خود بایستی قیاس شود گرچه پایخ آقای جاذوید درخصوص راننده فرافکنی است.
    • گمنام IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      57 4
      واقعا خیلی خنده داره. یعنی ایشون انتظار داشتند 60 هزار نفر بیان جلوی سازمان مرکزی تجمع کنند، تا این آقا و رییس ایشان باور کنند نارضایتی شدید بین کارکنان دانشگاه نسبت به عملکرد طهرانچی وجود داره. با این جو خفقانی که در دانشگاه آزاد وجود دارد، کمتر کسی جرات اعتراض به این آقایان را دارد.
    • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      69 3
      ما که این افزایش هایی که میگن را ندیدم همش بازی با کلمات است و در عمل اجحافی ست که در حق هیت علمی و کارکنان است.
    • احمدی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      82 7
      هیچ کارمندی در دانشگاه ۱۰ میلیون خالص نگرفته و حتی با این افزایش هم ۱۰ میلیون نمیگیره . می تونید فیش حقوقی کارمندان رو ببینید.
      • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        8 0
        👌👌👏👏👏👏
    • حسین IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      72 4
      سلام بر دکتر جاوید مگر شما در روز تجمع نفرمودید از کمی حقوق دانشگاه آزاد خبر داری و قول دادی رسیدگی کنی چی شد یهو رنگ باختی.و اون دویست نفر نبود حدود 500 نفر بود و اونم به نمایندگی دیگران اومده بودن و تجمعی هم در واحدها صورت گرفته بود نکنه انتظار داشتید کارمند خدوم دانشگاه کل ادارجاتو تعطیل می کرد
    • مریم حسینی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      49 5
      باسلام پاسخم به جناب طهرانجی اینست که ایشان به عنوان پدر دانشگاه کدام نشست را با کارکنان خدوم خود داشته اید علیرغم درخواستهای مکرر پرسنل خود ،که حال ما را در مقابل خواسته به حق خود معاند و دشمن مینامد و حضور کم همکاران را دلیل ترس از قصاوت سیستم نمیپندارد ولی دلیل رضایت از شرایط موجود میداند
    • امیر IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      58 4
      آقای جاوید امکان حضور همه معترضان در روز و ساعت خاص آن هم در تهران فراهم نبود وگرنه تعداد معترضان دهها برابر بیشتر از این بود. طی چند ساله اخیر در هیات علمی افزایش حداکثر سالیانه ده درصد بوده در حالیکه موظفی های ایشان بیشتر از دولتی است. دروغ بزرگ دیگه رو طهرانچی بی شعور در صداوسیمای میلی گفتن
    • موسوی US ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      41 6
      واقعا جای تاسف داره بعنت بر ظلم کنندگان
    • علی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      53 3
      واقعا خجالت هم خوب چیزی هست. همسان سازی خواسته تمام همکاران هست. نه فقط ۲۰۰ نفر
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      28 7
      با سلام و احترام جناب دکتر جاوید پیام تمامی کارکنان دانشگاه مبنی بر زیر نظر رفتن دانشگاه زیر نظر وزارت و قانون کار هست در خدمتگزاری آقای دکتر تهرانچی و شما شکی نیست تمامی کارکنان چشم امیدشان شما هستید برای حمایت و زیر نظر قانون کار رفتن .من الله توفیق
      • جلال IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
        9 0
        .. خدایا خودت کمک کن به مسئولین محترم تا راهگشا باشند... باخبر باشید. عزیزان. حقوق کارمندان با تعصب و غیرتمند ۶ میلیون هست. جناب جاوید شاید اخبار درست بشما نمیرسه.حداقل از بروجرد بپرسید.. حقوقمان خیلی کمه..
    • تالب IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      39 6
      این آقا جیره خور همون طهرانچیه ، چه انتظاری هست که به نفع پرسنل حرف بزنه ، به خدا دروغ میگن ، مسئولین حراست دانشگاه ها تا شنیدن که قراره اعتراضی انجام شه فورا به اطلاعات خبر دادن و از اطلاعات هم با چند نفر از پرسنل تماس گرفتن و اونها را از عواقب کار ترسوندن ، و الا در همه واحدها تجمع بود
    • امیر IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      56 1
      سلام متاسفانه کارکنان دانشگاه آزاد پایینترین حقوق دریافت می کنند و کسی هم به فکرشون نیست....همه واحدها اعتراض کردند اونوقت میگن اینا تعداشون کم بوده....ای داد بیداد از ظلم و ظالم
      • ص ع IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
        0 0
        والا تو بیمارستانها هم خیلی تبعیض شد اونی که کارمند رسمی هست ۱۵ تومن حقوق میگیره منم ۶میلیونو ۲۰۰ واقعا انصافه کجاش یکسان سازی هست
    • حسن NO ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      42 2
      جناب جاوید اولا بازی با کلمات و اعداد رو تموم کنید چون حقو پنج تومنی کارمند با بالای ده سال سابقه و مدرک کارشناسی حتی سی درصد هم اگر افزایش پیدا کند که نکرده است مبلغ دندانگیری محسوب نمیشود ثانیا حقوق کارکنان را با هم رده ها در سایر دانشگاهها مقایسه بفرمایید و با فرافکنی با حقوق کارگر و معدن راننده
    • اجسان RU ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      38 2
      وقتی شما و امثال شما عرضه اداره کردن یک سازمان را ندارید و انتصاب شما با یک دکمه آخر بستن و چند خال ریش هست چه توقعی هست از شما در مورد عدل و عدالت
    • ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      38 1
      آقای دکتر جاوید شما هم استاد تحریف حقایق و بازی با کلمات هستید .کارکنان دانشگاه حکم خود را می‌بینند نه تحلیل شما را .اکثریت همیشه درست نیست بعضی موقع اقلیت درست میگند .هر چقدر تحلیل کنید ظلم ظلمه و شما دارید انجام میدید
    • طاهره سعیدی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      35 2
      سلام ای کاش مدیران دانشگاه آزاد به جای این فرافکنی ها و شوهای تبلیغاتی رسانه ای به داد کارکنان دانشگاه برسند. کاش خبرگزاری مهر هم فرصتی برای پاسخ کارکنان فراهم می کرد تا با اسناد حقوق های دریافتی این جو سازی های رسانه ای که انگار مدیران دانشگاه خود را با آنها تبریه می کنند پاسخ می دادیم
    • احمد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      34 2
      واقعا 200 نفر بودن؟ درغگو
    • منجی US ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      38 4
      با سلام، متاسفانه در سیستم موجود در دانشگاه آزاد با ایجاد دیکتاتوری کارمندان و اساتید با ترس از عواقب در این اعتراض شرکت نکردند ولیکن در صورت عدم توجه به معیشت کارکنان قطعا در آینده نزدیک مطالبات بیشتر و بیشتر خواهد شد. ترس از ارتباط مستقیم با کارکنان و شنیدن مشکلات و اصلاح راه حل نیست
    • حسن NO ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      34 1
      مقایسه نفرمایید و به تعداد اشاره کردید که این فقط در تهران بود و در روز کاری و اندک نبود که اگر هم بوده باشد باید جوابگو باشید و تحقیر نکنید کارکنان رو و بدانید ظلم و اجحاف پایدار نیست و از خدا بترسید و از خشم کارکنان مظلوم و شریف
    • شیوا RO ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      40 0
      فقط خجالت بکش از دروغ های که میگیدیعنی واقعا نمیدونی چه خبره یا خودتون رو به اون راه میزنید از موقعی که طهرانچی اومده روز به روز بدتر از دیروز حقوق ۵۷ درصد اعلام میکنید ده درصد اضافه میکنید کاری کردید که کارمندان بازنشسته از دو سال پیش تا به حال حداقل بگیرند آینده و بازنشستگی کارمندان روخراب کردید.
    • US ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      49 1
      سلام صحبتهاي ايشون مغاير با وعده هايشان مي باشد يك سوال دارم : ياران امام حسين (ع) كه ٧٢ نفر بودند بر حق نبودند؟
      • ناشناس IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
        10 0
        درود بر شرفت
    • Hamed IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      36 2
      این استدلال واقعا خجالت آوره که در یک جامعه ۵۲۰۰۰نفری اعتراض ۲۰۰ نفر جای تامل نداره !!! چون اولا تعداد در تهران بیشتر از این عدد بود ثانیا اعتراض بقیه واحدها رو نمیبینن؟ و واقعا نمیفهمن که این افراد نماینده کل کارمندان و هیئت علمی دانشگاه آزادند .
    • Hamed IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      24 0
      این استدلال واقعا خجالت آوره که در یک جامعه ۵۲۰۰۰نفری اعتراض ۲۰۰ نفر جای تامل نداره !!! چون اولا تعداد در تهران بیشتر از این عدد بود ثانیا اعتراض بقیه واحدها رو نمیبینن؟ و واقعا نمیفهمن که این افراد نماینده کل کارمندان و هیئت علمی دانشگاه آزادند .
      • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
        0 2
        به خدا حقوق هیت علمی دانشگاه دولتی هم که تاز ه مدرک دکتر گرفتن خیلی کمه
    • علی UA ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      41 0
      اقای دکتر که از بدنه دانشگاه ازار اومدید شما بهتر از تهرانچی حقوق ناچیز کارکنان دانشگاه ازاد ‌ واقف هستید استاد دانشکاه با مدرک دکتری با چه انگیزه ای موتور محرک علم دانش باشه با حقوق ۹م...مرد حسابی الان حقوق یک کارمند ساده در سایر ارگانها بالای۱۴ م هست
    • رضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      31 0
      دولت 57 درصد حقوق کارگری را افزایش داده .چرا شما 21 تا 30 درصد افزایش داده اید؟
    • FR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      37 0
      به دکتر جاوید بفرمایید ما که نتوانستیم در اعتراض در تهران حضورداشته باشیم و بدانید که تقریبا تمام کارکنان دانشگاه آزاد ناراضی هستند.
    • آزاد US ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      31 0
      سلام...جاوید نماینده طهرانچی...سیاه‌نمایی میکند. در هفته های آینده تعداد کارکنان معترض بیشتر خواهد شد
    • سمیرا یوسفزاده DE ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      33 0
      با سلام خدمت دکتر جاوید مگر روز عاشورا امام حسین(ع) با یارانش ۷۲ تن نبودند اینها جمعیت به قول خودتون نماینده کارکنان معترض بودند
    • مرادی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      29 1
      جاوید خان 200 نفر!!!!!؟ 500 نفر و نماینه هزاران نفر بودن که بعلت پراکندگی واحد در سطح کشور مقدور نبود به حضور شما شرفیاب شوند.مگر شما نبودید در اون تجمع فرمودید به همه این مسائل آگاه هستید و رسیدگی خواهد شد؟؟؟؟؟
    • گمنام دانشگاه IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      30 2
      مطالب ارسالی دانشگاه کاملا دروغ وکذب است چرا سال قبل کلیه موارد حقوقی را کم کرده بودند از قبیل حق جذب 50درصدی که تقلیل شده بود به 30درصد مقدار افزایش حدود 800هزار تومان است که با توجه به تورم عددی نیست
    • علی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      22 1
      چرت محض گفته
    • شیروانی US ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      26 1
      آقای جاوید آن عده قلیلی که شما می‌فرمایید شجاع ترین انسانها بودند .بقیه همکاران یا در واحدها تهدید شدند و از ترس اخراج و یا تنبیه شدن و یا دیگر شرایط نتوانستند بیایند .شما آزاد بگذار کارکنان ارادت خودشون و نشان می دهندما شما را دروغگو خطاب کردیم چون راستی و صداقت را در خود دیدیم. حقوق شما و حقوق ما
    • هیچکس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      23 2
      جناب دکتر جاوید لشگریان یزید در روز عاشورا بالغ بر ۳۰ هزار نفر و اصحاب امام حسین ۷۲ نفر بودند. با زبان شما و دکتر تهرانچی چونکه یاران امام حسین تنها ۲ هزارم لشگر یزید بودند، پس حق با امام حسین نبوده چون تعدادشان بسیار کمتر بوده! کسی جرات اعتراض ندارد ولی دیگر ترک برداشته دیوار ضخیم خفقان شما!
    • محمد IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      21 0
      جناب جاوید،لطفا اطلاعات دروغ و غلط ندهید. حقوق کارمندان و هیات علمی دانشگاه آزاد نصف دانشگاه های دولتی است و کارکنان دانشگاه درخواست معقول همسان سازی دارند.در سه سال اخیر افزایش حقوق دانشگاه آزاد طوری بوده که هیات علمی و کارکنان را به زیر خط فقر هول داده اید و فاصله آنها با دولتی ها، دوبرابر کردید.
    • محمد IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      20 1
      جناب جاوید،لطفا اطلاعات دروغ و غلط ندهید. حقوق کارمندان و هیات علمی دانشگاه آزاد نصف دانشگاه های دولتی است و کارکنان دانشگاه درخواست معقول همسان سازی دارند.در سه سال اخیر افزایش حقوق دانشگاه آزاد طوری بوده که هیات علمی و کارکنان را به زیر خط فقر هول داده اید و فاصله آنها با دولتی ها، دوبرابر کردید.
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      5 9
      دستشون درد نکنه خدا خیرشون بده
    • کارمند دانشگاه DE ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      19 1
      دانشگاه به کارشناس ارشد با بیست سال سابقه 10 میلیون تومان حقوق می دهد. راننده بی ارتی که شاید حتی مدرک دانشگاهی هم نداشته باشد 17 میلیون یعنی بابت سختی کار حداقل 7 میلیون تومان بیشتر. پس چرا در بخشنامه سختی کار دانشگاه فقط 300 تا 400 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
      • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
        21 1
        شما حتما پست دارید که ۱۰ تومن میگیرید وگرنه ما به عنوان کارمند دانشگاه آزادکارشناس ارشد با ۱۸ سال سابقه ۷۵۰۰ حقوق میگیریم
      • علی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
        6 2
        فقط این قسمت که میگه از 6 صبح تا 12 شب کار می کنند! طرف یا نمی فهمه یا خودش رو به نفهمی زده! از بس دروغ گفتن و رسانه های غبر مردمی عینا پخش کردند باورشون شده!!
    • IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      8 15
      به نظر منباید حقوق کارکنان دولتی رو کم کنند نه ازاد را زیاد کنند .اکثرشون با بند پ به اونجا رسیدن. حالا اولویت با معلم های بدبخت هستش
      • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
        4 0
        اونها اعتراض کردند و حقشان را گرفتند . در این شرایط گرانی ، بجای اینکه با اعتراض کردن ، حقتان را بگیرید خواستار ظلم در حق دیگران هستید ؟ حاشا به این طرز فکر
    • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      24 0
      حتما باید ۵۰ هزار نفر تجمع کنند تا ترتیب اثر داده شود،اینها به نمایندگی از کل دانشگاه بودند
    • کارمند IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      23 0
      من نمیفهمم چرا همه رسانه ها جوری عمل میکنند انگار روابط عمومی دانشگاه آزاد هستتد. آیا وظیفه خبرنگار و خبر گزاری این نیست که حرف هر دو طرف رو پخش بکنه آیا خبرگزاری مهر با هیچ کدام از کارکنان معترض صحبت کرده آیا دلیل اعتراض رو از اونها پرسیده و منتشر بکنه که حالا پاسخ رو هم منتشر کنه!!!!
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      13 1
      کجا درس خواندی میانگین نمیگیرند هر کس حق بیمه بیشتر داده باید بیشتر بگیره دولت از جیب خودش مییخشه مگر الکی هم توجیح نکنید
    • لیلا US ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      27 0
      دکتر جاوید فیش خقوقی ها رو بزاریم و شما و دکتر طهرانچی هم فیش تون بزارین معلوم میشه کی راست میگه
    • نیکی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      20 0
      دروغ محض
    • معترض IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      22 0
      جناب آقای جاوید عزیز یعنی می فرمایید راننده اتوبوس حق بیشتری در دریافت حقوق نسبت به یک هیات علمی دانشگاه که بیش از ۲۰ سال زندگیش رو به تدریس و تحقیق پرداخته داره. واقعا برای شما و طرز فکر شما متاسفم. ارزش معاونت و ریاست دانشگاه هم احتمالا در سطح یک راننده اسنپه.
    • آقایی IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      19 0
      سلام...کارکنان بیش از چهارصد واحد دانشگاهی با موانع و تهدیدات بسیار چگونه همگی میتوانستند یکجا جمع و اعتراض خودشان را اعلام کنند... معاون محترم اگر اینگونه توجیه میکردید که منابع مالی دانشگاه در جاهای دیگر همچون شوی تبلیغاتی هفته پیشتان در مصلی باید خرج شودمنطقی تر بود تا این همه سفسطه
    • هیات علمی IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      17 0
      اگر معترضین به خاصه خرجی ها و دروغگویی و مدیریت شما تحمیل شده گان به دانشگاه در آن فضای کم می گنجیدند حتما اجتماع 50 هزار نفری را در جلوی سازمان مرکزی دانشگاه تجربه می کردید.
    • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      22 0
      این حقوقها هیچ تناسبی با تورم و مخارج زندگی نداره متاسفانه مسئولین نجومی بگیر از این گرانیها حمایت میکنن و بی عدالتی و فقر دامن میزنن
    • کتایون US ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      21 0
      بجای شنیدن صدای کارکنان و رسیدگی به خواسته های آنها، متوسل شده به تهمت و افترا به پرسنل خدوم دانشگاه، یاد سرتیپانصاری افتادم وقتی زمان شاه گفت صدای الله اکبر همش نوآره، مردم در جوابش گفتند ازهاری گ،، بازم میگی نوآره نوار که پا نداره
    • کتایون US ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      17 0
      بجای شنیدن صدای کارکنان و رسیدگی به خواسته های آنها، متوسل شده به تهمت و افترا به پرسنل خدوم دانشگاه، یاد سرتیپانصاری افتادم وقتی زمان شاه گفت صدای الله اکبر همش نوآره، مردم در جوابش گفتند ازهاری گ،، بازم میگی نوآره نوار که پا نداره
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      19 0
      از نظرات کارمندا زیر این خبر میتونید بفهمید ۲۰۰ نفر چقدر دروغه مردم زرنگ تر از اینن که فرق دروغ و راست رو تشخیص بدن
    • کارمند بدون حامی دانشگاه آزاد IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      18 0
      از شما(رهبری، دولت،مجلس،قوه قضاییه،نیروهای مسلح و ...) خواهشمندم به ما کارکنان دانشگاه آزاد کمک کنید ظاهراً ما بی کس شدیم
    • سبحان US ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      19 1
      به نظر من اینقدر هم که در خصوص مرام و معرفت دکتر جاوید میفرمودند صحت نداشته و ایشان هم دست پرونده همان بالادستانشان هستند.بنده اگر لازم بود بفرمایید تا فیش سال پیش و امسال را ارسال کنم کلا از حقوق ۵.۴۰۰ شدم ۶.۹۰۰ بدون کسر مالیات و غیره دریافتیم کلا ۳ تومن میشه.کجای کارید آخه.دروغ اینقدر وقیحانه آخه!
    • رحمانی JP ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      17 1
      ما نماینده هامون را فرستادیم لازم باشه خودمونم میاییم کاری ندارد
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      14 0
      تو آین دو سه سال، بخاطر کرونا اجازه تجمع رو نمی دادن اینا هر غلطی دوست داشتن کردن اگه مرد هستید نرخ افزایش حقوق پرسنل دانشگاه آزاد رو با هر نهاد و سازمان و اداره ای که دوست داشتید مقایسه کنید
    • علی IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      15 0
      آقای جاوید شما یا خوابید یا خودتان را به خواب زدید. یعنی نارضایتی وحشتناک سیستم را نمی بینید. بغیر افراد معدود دور و بر خودتان همه نارضی هستند. آقای طهرانچی فقط حق مسولیت خودش و بقیه مدیرانش را با دانشگاه های یکسان کرد پس حق دارید که وضعیت وحشتناک پرسنل را درک نکنید. مطمن باشید دیگه ولتون نمی کنند
    • مریم US ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      13 0
      دکتر جاوید نه تنها داره تلقین خودشو نادرست میخونه دیگران هم داره به جای ابن و بنت،اخی میخونه!!
    • شیرین IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      22 0
      آقا شما انتظار دارید ۶۰ هزار کارمند برای اعتراض باشن.واقعا متاسفم، ۵۰۰ نفر از همکاران به نمایندگی از بقیه لطف کردن و اعتراض ما رو اعلام کردند. ما خواستار همسان ساری حقوق با دانشگاه دولتی هستیم.افزایش حقوق امسال هم ارزونی خودتون.وقتی حقوق از پایه پایین باشه ۱۰۰ درصد افزايش هم فایده نداره،دروغگو.
    • US ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      19 0
      واقعا جای،تاسف داره صدای خورد شدن غرور و آبروی کارمند زحمتکش را نمیشنوید لااقل شرافت داشته باشین خودتون را جای،کارمند بزارین ببینم می تونید با ماهی ۵ یا ۶ میلیون زندگی کنید
    • کارمند دانشگاه IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      18 0
      سلام جناب آقای جاوید شما تجمعات همزمان در داخل واحدها رو ندیدید واقعن توقع دارید که اکثر پرسنل در جلوی سازمان تجمع کنند؟؟؟؟؟ میتوانید مدیریت نمایید؟؟؟؟تا کی میخواهید سرتون رو مثل کبک زیر برف کنید حقوق4 میلیونی +57% = 6200000 حقوق 6میلیونی + 30%= 7800000 حقوق 8000000+22%= 9760000
    • زهرا بوراشانی US ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      24 0
      دانشگاه آزاد چون زیر نظر قانون کشوری نیست و هیچ نظارتی روش نیست کارمندان جرات نمیکنن در این تجمعات شرکت کنن چون سابقا خیلی از همکاران تعلیق شدند یا احکام انضباطی خوردن، بخاطر این جو خفقان و نداشتن امنیت شغلی و توبیخ روسا به کسانی که در ساعات اعتراض در محل کار نباشند تجمع در حد متوسط انجام شد
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      22 0
      مثل .. دروغ میگه . کلا به حقوق مبنا ۱۵ درصد اضافه شده و اکثر کارکنان بالای ۲۰ سال سابقه حقوق مبناشون زیر ۱ میلیون تومان هست . حق مسکن و خواروبار در همه جا اعمال میشه و منت و افتخار ندارد . ضمن اینکه شما بجای عناوین خاص ، حقوق مبنا را حداقل بالای ۵ میلیون ببرید . حالم بهم خورد از اینهمه دروغی که گفت
    • م IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      17 0
      خبرگزاری مهر اگر محبت کنه یه گزارش هم از حقوق پرسنل دانشگاه تهیه کنه،چرا باید اضافه کاری کارکنان دانشگاه ازاد با سابقه ی ده یا پونزده سال هفده یا هجده هزار تومان باشه اما تامین اجتماعی حداقل ساعت اضافه کاری که در نظر گرفته 26هزار تومان باشه.... پرسنل دانشگاه فیش حقوقیشون رو در اختیارتون میزارن
    • آبرودار IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      17 1
      جناب آقای جلوید شما با بدبختی و در مانگی کارکنان بیگانه هستید که این طوری صحبت میکنید شما معترضان داخل واحد ها را ندیدین لطفا بپرسید تا به شما گزارش بدن
    • کاربلد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      20 0
      ما خواهان شفاف سازی حقوق مدیران و دریافتی های غیر از فیش حقوق تهرانچی و امثالهم هستیم... واحد مالی، دیگه باید بمالی
    • گمنام PT ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      19 0
      مشکل اصلی ناشی از ضعف مدیریت فعلی است که برای پوشش آن به ناچار این گونه مصاحبه های خلاف واقع را انجام می دهند.
    • ناشنای IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      17 1
      دانشگاه ما اجازه نداد تو حیاط هم بریم آزادی باشه ببینید چه اتفاقی می افته تو دانشگاه پست ها بر اساس پارتی بازیه خدا ازتون نگذره
      • کاظم جلائی هیات علمی واحد آستارا IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
        2 0
        در مورد تعداد معترضان با حرفای مسوول موافقم. زیرا کسی که با نام واقعیه خودش حاضر نیست یک جمله اعتراضی بنویسه معترض محسوب نمیشه
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      20 1
      از ماست که بر ماست
    • احقاق حق RO ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      32 0
      جناب دکتر جاوید اکثرایت واحدها جلو واحد اعتراض و تجمع کردند راننده اتوبوس رانی چه ربطی به حقوق کارمندان دانشگاه های دولتی و آزاد و کار اداری داره !! یکسان سازی حقوق کارمندان دانشگاه ازاد باید قیاس بشه با کارمندان دانشگاه دولتی اگه برگزاری امتحانات لغو شود قطعا شما منطقی تر برخورد خواهید کرد
      • عععععه IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
        2 2
        حیف نون
    • کارمند دانشگاه IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      سلام جناب آقای جاوید شما تجمعات همزمان در داخل واحدها رو ندیدید واقعن توقع دارید که اکثر پرسنل در جلوی سازمان تجمع کنند؟؟؟؟؟ میتوانید مدیریت نمایید؟؟؟؟تا کی میخواهید خودتون رو بزنید به اون راه حقوق4 میلیونی +57% = 6200000 حقوق 6میلیونی + 30%= 7800000 حقوق 8000000+22%= 9760000
    • زهرا بوراشانی US ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      6 0
      کاش همکاران بجای در خواست افزایش حقوق محدود، کاری اساسی تر مثل شفافیت مالی دانشگاه، زیر نظر قانون کار شدن، تغییر اساسنامه دانشگاه، رو پیگیری کنن اینطور خود به خود این ظلم ها و تبعیض ها جمع میشه و نسلهای آینده هم از این تغییرات خوشحال میشن الان آزاد یه جزیره دورافتاده از تمام قوانین کشوری هست
    • علی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      واقعا متاسفم ،شما توقع دارید چند هزار کارمند برای اعتراض باشن.حدود ۵۰۰نفر از همکاران به نمایندگی از طرف ۶۰هزار نفر اعتراض مارو اعلام کردند.شما با ۱۰۰درصد افزایش هم نمیتوانید حقوق ناچیز ما رو جبران کنید.همه ی کارکنان دانشگاه رو زیر خط فقر کشیدید بعد دروغ تحویل مردم میدید
    • م IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 1
      چرا این طرح الف و ب رو برای کارکنان اجرا نکردید اعضای هیات علمی میان داخل اتاق هفته ای 4 ساعت کار پژوهشی انجام میدن و برای این کارشون 3 میلیون حقوق میگیرند آقا خر خودتانید کدوم کار پژوهشی مگه موبایل بازی کردن و فقط امضاء کرن کار پژوهشی محسوب میشه؟آقای طهرانخی اعتراض تاز شروع شده و ادامه داره
    • محسن AE ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      دروغ و دروغ همش دروغ تورم ۱۰۰ درصد شده درآمدها زیر خط فقر کل کارمندان کشور به لیست فقرا اضافه میشن باور میکردین کارمندان هم بین ۴ و ۵ میلیون حقوق میگیرن باور کنید جای خجالت داره واسه مدیران کشور که بحران هستن درکشور نه مدیر
    • حسن IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      دکتر جاوید: با محاسبات شما راننده محترم اتوبوس چون ۱۲ ساعت در طول روز کار میکنه پس باید از کارمندان دانشگاه بیشتر حقوق بگیره. گیریم که درست فرموده باشی. حالا یه سوال: میشه با روش محاسبه خودتون بفرمایید که یک پزشک برای هر ساعت عمل حراجی چقدر باید دریافت کنه؟؟ قطعا خیلی کمتر از کارمندان دانشگاه!!!!
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      4 0
      اقای جاوید دروغگو اونی هست که اربابش طهرانچی هست.
    • محسن IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      حقوق کارشناسی ارشد با 20 سال سابقه چقدر باشه خوبه شما بگید؟
    • کتایون US ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      مدیریت دانشگاه آزاد نمیدونه که وقتی کسی چیزی برای از دست دادن نداشته باشه، هر کاری ازش برمیاد، کارمندهای دانشگاه آزاد دیگه چیزی برای از دست دادن ندارند، این بار همه با هم شرکت می‌کنند تا چشم نابینای شما میزان نارضایتی رو ببینه
    • محمدی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      بخشنامه افزایش حقوق ۱۰ صفحه ای دادند و اونقدر پیچوندن ولی سرجمع که حساب میکنی با این وضع تورم حداکثر یک تومن میخوان به حقوق اضافه کنن
    • Marya IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      با سلام و احترام ،آقای دکتر جاوید واقعا از شما دیگر بعیداست چرا همکاران خدوم دانشگاه رو تخریب میکنید،شما که آنطور که شنیدیم فردی انقلابی ومومن هستید ،باید برای تک تک حرفهایی که میزنید درمحضر خدا پاسخگو باشید،
    • تورج IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      4 0
      باید مدیران دانشگاه از خود مجموعه دانشگاه آزاد انتخاب شوند نه مدیران اتوبوسی از بازنشستگان دانشگاه های دیگه و تحمیل بار مالی زیادی برای دانشگاه داره ، باید از بودجه دولتی استفاده کنه چون بخش اعظمی از بار تحصیلات تکمیلی رو دوش دانشگاه آزاد هستش و این افزایش واقعی نیست بازی با الفاظ هستش و مدیران دروغ
    • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      لطفا" از ایشون بپرسید یک کارشناس آموزش در یک واحد دانشگاه آزاد با درجه متوسط با مدرک فوق لیسانس امسال با همون افزایش ۲۱ درصدی چقدر حقوق میگیرد؟!!!! شاید هم بهتر باشه کارکنان دانشگاه آزاد فیش‌های حقوقی شون را افشا کنند.
    • محمد IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      اولا که از روز قبلش مرخصی‌ها رو لغو کردید و گفتید هرکسی روز سه‌شنبه می‌خواد نیاد، کسرکار اعمال میشه. در محل تجمع هم که اعوان و انصارتون علنا داشتن اسم می‌نوشتن برای کمیته انضباطی. یه سری از همکارا هم بخاطر زمین نموندن کار دانشجو حضور پیدا نکردن. ان‌شأالله سری بعد با حضور حداکثری در خدمتتون هستیم.
    • محمد IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 1
      جناب جاوید در تجمع فرمودند که من هم مثل شما حقوق می‌گیرم. قرار شد با ارائه فیش حقوقی‌شون برادریشون رو ثابت کنن. چی شد؟
    • فقیر IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      این دفعه همه میان خودت خواستی گفتی ۲۰۰نفر کمه
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 1
      برادرانه میگم بترسید از اون روزی که همین جمعیتی که اقلیت حسابشون میکنید و در واقع تمامی کارکنان هستند امتحانات و امور مختلف را زمین بگذارند و شمای اکثریت!!!! ندونید چکار کنید.
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      دست بالای دست بسیار است اینجوری نیست که یه عده بخورن یه عده تو دانشگاه گرسنگی بکشن
    • محسن IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      یعنی میشه ماهم بچمونو ببریم شهر بازی وای خدا ممنون از کرمت دارم به رویاهام میرسم.بچم بگه بابا بگم جانم بگه توت فرنگی میخوام بگم فردا برات میگیرم نمیگم میوه های استوایی چون به مزاجمون نمی سازه ولی حداقلش توت فرنگی اونم 100 گرم نه یک کیلو خدا شکرت داره حقوقم افزایش پیدا می کنه دکتر تهرانچی ممنون
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      ریخت و پاش در این دانشگاه خیلی زیاد است و اگر جلو این ریخت و پاش ها گرفته شود و از پتانسیل های موجود استفاده شود، قطعا مشکل کمتر خواهد شد. مثلا در نمایشگاه اخیر تحت عنوان گام دوم که بیشتر به شو و نمایش عملکرد عده ای ارتباط داشت تا دانش بنیان، میلیاردها تومان پول بی زبان دانشگاه خاکستر شد و رفت هوا ؟
    • ناشناس US ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      از آقای جاوید بعید بود واقعا از فیش حقوقی کارمند ها خبر نداره ایهاالناس 30درصد 6میلیون چقد میشه ,,خداوکیلی یه کمپین بذارین فیش های حقوقی رو بشه ببینیم کجا همسانسازی شده و خالص دریافتیمون ده میلیون
    • ناشناس US ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      از آقای جاوید بعید بود واقعا از فیش حقوقی کارمند ها خبر نداره ایهاالناس 30درصد 6میلیون چقد میشه ,,خداوکیلی یه کمپین بذارین فیش های حقوقی رو بشه ببینیم کجا همسانسازی شده و خالص دریافتیمون ده میلیون
    • گیل مرد LU ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      دروغ که حناق نیست.
    • یاسر SE ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      4 0
      متاسفانه مسئولین دانشگاه آزاد نمیخوان واقعیتها رو ببینند. میتونن تو ساجد یه نظر سنجی بزارن و درصد نارضایتی رو در بیارن.
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      لعنت بردروغگو
    • حمید NL ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      اگر اجازه داده بودید همکاران وارد شوند میزان تجمع را مشاهده می کردید شما فکر می کنید کارمندان دانشگاه در جای دیگر این کشور خرید می کنند باید حقوق جوابگوی زندگی باشد
    • US ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      افسوس و صد افسوس ، چطور يه نفر ميتونه حرفهاب دو روز پيش خودشو نقض كنه😔
    • حمید NL ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      اگر اجازه داده بودید همکاران وارد شوند میزان تجمع را مشاهده می کردید شما فکر می کنید کارمندان دانشگاه در جای دیگر این کشور خرید می کنند باید حقوق جوابگوی زندگی باشد
    • US ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      افسوس و صد افسوس ، چطور يه نفر ميتونه حرفهاب دو روز پيش خودشو نقض كنه😔
    • کارمند IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      متاسفم برای دانشگاه آزادی که ایشون با این طرز تفکر و تفاسیر معاونت توسعه آن است!!!
    • کارمند دانشگاه AE ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      کاملا به دور از شرافت مصاحبه کرده، بدیهی است که خبرگزاری مهر در دانشگاه آزاد جزو دم دست ترین خبرگزاری هاست و هر چه که دستگاه اجرایی بخواهد را منتشر می کند، من کارمند کارشناس ارشد با ۱۸ سال سابقه حکمم ۶۷۰۰ هست که با کسر بیمه و مالیات و وام و .. حقوقم سه تومن هم نمیشه، بی شرف ها کارمندان رو نابود کردن
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      واقعا جای تاسف داره خودتون را به کری و کوری زدید. امگار هبر ندارید. توقع داشتید از کل کشور همه بیان تهران تجمع اون هم با این وضع معیشت که برای کارکنان دانشگاه درست کردید. هر کارمند الان داره جای سه چهار نفر کار میکنه با حقوقی که واقعا خجالت آوره. حیف عمر و جوونی ما که برای این سیستم تباه شد.
    • م IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      آقای دکتر جاوید شنیدن این جملات از جانب شما که از بدنه خود دانشگاه آزاد هستید هم دور از انتظار بود و هم درد مضاعفی برای همکارانتون...کیست که نداند اکثریت کارمندان و اعضای هیات علمی شما در چه وضعیت معیشتی بغرنجی هستند و از شما و مسئولین بالادستی گلایه دارند؟اونوقت میفرمایید جمعیت کم بوده؟
    • محمد FR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      طهرانچی پاهات رو از روی گلوی کارمندها بردار می خواهیم نفس بکشیم
    • کاظم جلائی هیات علمی واحد آستارا IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      من در واحد دانشگاهی ام هر از گاهی چند درصد از حقوقم رو واریز میکنند هنوزم ده درصد از ماه قبل باقیمونده اونوقت این آقا با وقاهت تمام داره دروغ میگه. آقای تهرانچی و ایشون چقدر حقوق میگیرند؟
    • مهدی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      کارکنان دانشگاه ازاد بی عرضه اند باید اعتراض ها رو ادامه بدن تا احقاق حقشون
    • محمد FR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      دانشگاه آزاددزفول ازسال۹۸ معوقات کارکنان رو نداده کارکنان از۱۰ملیون تا۱۰۰ملیون ازدانشگاه طلبکارند حتی ۱نفر هم درواحددزفول ازطهرانچی رضایت نداره ننگ برطهرانچی و و ولایتی
    • کاظم جلائی هیات علمی واحد آستارا IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      مبلغ حکم من که مربی پایه۷ هستم پس از بخشنامه غیرکارشناسی و خودخواهانه ۸۴میلیون ریال شده است و با این افزایش حقوق به ۱۰۰میلیون ریال هم نمیرسه. این آقایایان چه چیزی بلد هستند که من و بقیه بریم یاد بگیریم تا حقوقمون بشه خداتومن؟ آقای مسوول حقوقت چقدره؟ لطف کن جواب بده
    • US ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      کارمند دانشگاه آزاد و نابود کردین به جلی اینکه حرفاشون بشنوید ....خدا میدونه من خودم از کارمند داتشگاه آزادی شنیدم که زندگیش به خاطر مشکلات اقتصادی داره از هن می باشه ،،،به خدا قسم این بنده خداها و خانوادهاشون هم گوشت میخرن برنج میخرن نون بچهای کوچیک و یزرگ دارن چطوری میتونید به این راحتی حق الناس ک
    • علی احمدی IN ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      جناب آقای دکتر ۲سال مکاتبه با مجلس ودولت وقوه قضاییه شده به کبدتان حساب نکردید بااین توجیهات مزخرف رضایت همکاران را نمی تونید بدست بیارید
    • علی احمدی IN ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      جناب آقای دکتر ۲سال مکاتبه با مجلس ودولت وقوه قضاییه شده به کبدتان حساب نکردید بااین توجیهات مزخرف رضایت همکاران را نمی تونید بدست بیارید
    • کارکنان IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      واقعا متاسفم برای همچین اظهار نظری شما انتظار ندارید با این حقوق ناچیز کارکنان از واحد‌های دور بلیط تهیه کنن بیان تهران آخه با این حقوق قدرت یه بلیط گرفتم هم کارمند اداره ضمنا این تعداد نماینده همه ما بودند ما یکسان سازی با دانشگاه دولتی میخواهیم آنها هم رفاهی بیشتر از ما دارن. مانند تعطیلی یک ماه
    • رویا رضائی تبار NL ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      جناب دکتر طهرانچی با حقوق دانشگاه آزاد روز یک وعده املت هم نمی شود خورد، ۲۰۰ نفر معترض نیستد شاید از ارتفاع هزارپا جمعیت را ملاحظه فرمودید.
    • رویا رضائی تبار NL ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      جناب دکتر طهرانچی با حقوق دانشگاه آزاد روز یک وعده املت هم نمی شود خورد، ۲۰۰ نفر معترض نیستد شاید از ارتفاع هزارپا جمعیت را ملاحظه فرمودید.
    • کارمند IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      ۱.دانشگاه با کدام مجوز شرعی و قانونی در سالیان اخیر از حساب پس انداز کارکنان برداشت نموده است ۲. کارکنان چقدر در زیان دهی واحدها تاثیر داشته اند که اکنون بخشی از افزایش حقوقشان باید تحت تاثیر زیان دهی واحدها باشد ۳.چرا به این موضوع اشاره نمی کنید که در سالهای قبل ۸ و یا ۱۰ درصدبه حقوق اضافه میشده
    • علی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      این آقا هم جفت رئیسش است. سفسطه و دروغ فقط اگه میشه،یک نمونه در کل کشور معرفی کنند که 57 درصد کذایی ایشان افزایش حقوق داشته باشه! از همه مسخره تر این که افاضات فرمودند:" راننده اتوبوس از 6 صبح تا 12 شب کار می کنه". یعنی روزی 18 ساعت! یاد کارتون پینوکیو افتادم!
    • US ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      فراخوان بده تا جمع بشیم بهت نشون بدیم چند نفریم👌👌
    • حسین فارسی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      از دشمنان شکایت بریم به دوستان چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم
    • گمنام IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      با سلام واقعا اینا با خودشون چی فکر کردن من با 14سال سابقه و کارشناسی ارشد 8میلیون حکممه دریافتیمون با کسورات زیر 5میلیونه در خصوص اعتراض همه ما کارمندان از این وضع ناراضیم ولی شرایط نداشتیم بیام تهران در واحد دانشگاهی اعتراض داشتیم که به لطف مسیولین همه دونه انگار بهشون اخطاراز طرف حراست داده شده ن
    • یک کارمند دانشگاه IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      آقای دکتر جاوید فقط مدیران و معاونانی چون شما از وضعیت حقوقی راضی هستید که جمعا نیم درصد جمعیت دانشگاه آزاد هم نیستید اتفاقا ۹۹/۵ درصد باقیمانده ناراضی هستند از وضعیت حقوق و مزایا و سایر مسایل دانشگاه. کافیست یک نظر سنجی بدون تبعات و آزادنه در دانشگاه انجام شود تا متوجه کذب بودن صحبت های خود شوید
    • سرباز ولایت RO ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      بسم الله الرحمن الرحیم از آقای جاوید و رئیس مغرور و ظالمشان انتظار صداقت و راستگویی نداریم. اینها از تصویب "طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد" در مجلس می‌ترسند و از نظارت وحشت دارند! چون می‌دانند در حق کارکنان دانشگاه آزاد چه ظلمی کردند و چه فاجعه‌ای به بار آوردند! والعاقبه للمتقین
    • کارمند IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      لطفا فقط دانشگاه های بزرگ را نگاه نکنید تشریف بیاورید اصفهان و ببینید که خساست اصفهانیها چطوری حقوق کارمندان دانشگاه را پایمال کرده و خودشان را به عرش رسوندن کارمندان دانشگاه متوسط به اندازه سه نفر از کارکنان دانشگاههای بزرگ دانشگاه آزاد کار میکنند و تحت عنوان دانشگاه زیان ده حقوق و مزایای کمی میگیر
    • سرباز ولایت RO ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      بسم الله الرحمن الرحیم از آقای جاوید و رئیس مغرور و ظالمشان انتظار صداقت و راستگویی نداریم. اینها از تصویب "طرح ساماندهی نظارتی دانشگاه آزاد" در مجلس می‌ترسند و از نظارت وحشت دارند! چون می‌دانند در حق کارکنان دانشگاه آزاد چه ظلمی کردند و چه فاجعه‌ای به بار آوردند! والعاقبه للمتقین
    • امیر IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      با سلام و سپاس از بازتاب خبر گردهمایی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، ممنون میشم اگه خبرنگارتان از ایشان بپرسند که چند دهم درصد کارکنان دانشگاه آزاد با وجود افزایش حقوق سال ۱۴۰۱، بالای ۱۰ میلیون حقوق می‌گیرند. اگر هم نیاز باشد بنده و همکاران دیگر با کمال میل حاضریم فیش های حقوقی خودمون رو منتشر کنیم.
    • جواد US ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      میانگین حقوق کارکنان دانشگاه آزاد ۴ میلیون هست این اظهارات خجالت آور هست
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      حتما شنیدید که میگن وقتی آب سربالا بره قورباغه ابوعطا میخونه دقیقا همین وضع دانشگاه آزاده پس چطور برای گام دوم چند ده میلیارد خرج الکی میتونید بکنید چون دانشگاه آزاد صاحب ندارد
    • حسینی US ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      4 0
      میانگین ۳۰ در صد دروغ هست
    • محمدی US ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      من هیات علمی دانشگاه ازاد یک واحد کوچک هستم استادیار پایه ۷ و دریافتی بنده ۷ میلیون و هشتصد هزار بدون کسورات. آیا عدالت این هست بعد یک عمر درس خواندن کمتر از یک شاگرد نانوا درآمد داشته باشیم.
    • 09181305495 RO ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      عمرو جوانی مانو باختیم، این دانشگاه را ما ساختیم جناب آقای دکتر طهرانچی ، در شگفت از آنم هرساله که درصد افزایش حقوق را اعلام میفرمائید از همه جا بیشتر است، اما چگونه است که حقوق ما از همه جا کمتر است کجا پنجاه و هفت درصد دادی؟!!!
    • 09181305495 RO ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      عمرو جوانی مانو باختیم، این دانشگاه را ما ساختیم جناب آقای دکتر طهرانچی ، در شگفت از آنم هرساله که درصد افزایش حقوق را اعلام میفرمائید از همه جا بیشتر است، اما چگونه است که حقوق ما از همه جا کمتر است کجا پنجاه و هفت درصد دادی؟!!!
    • علی GB ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      طهرانچی و معاونانش فقط دنبال توجیه اند. واقعا پست و مقام ارزش این همه دروغ گفتن را دارد؟
    • مهدی IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      اشکال ندارد شما به خواست‌ها ترتیب اثر نده اونوقت ببینم دفعه بعد چطور همون 200نفر را راضی می‌کنی که سازمان مرکزی را سرت خراب نکنند
    • محمد IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      اگرنظام دزد بازار درست شه همه چیزی درست میشه،اما حیف که فقط فکر خودشون،آقازادهشون هستن،حقوقای نجومی میگیرن،منطور اقایون کله گندها هستن،نه کارمندان مظلوم.
    • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      دانشگاه رویا ساز کشور ،، فقط پول میگیرن نه احترامی برای دانشجو قائلن نه سطح آموزشی قوی داره
    • سید IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      سه ماه حقوق ندارم بخاطر دفاع از حق، بخاطر دفاع از بیت المال !! مسلمان هستید باور کنید.....کسانی که بیت المال را میخورند در دنیا فرزند عزیز !! خود را از دست میدهند
    • محمود IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      همه پرسنل ناراضی هستند از این حقوق های دانشگاه
    • خانی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      دانشگاه آزاد را اسیر باندهای قدرت کردید و هر مدیری اومد فقط کارش شد خوش رقصی به باندهای قدرت و صرف اموال دانشگاه آزاد در جهت اهداف جناحهای سیاسی و ما کارکنان و اعضای هیئت علمی را به خاک سیاه نشاندید و الان هم با انواع کلک و فشار و کاهش دادن حقوق در جهت فراری دادن کارکنان و اساتید هستید
    • محمد RO ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      یک سیستم مسخره که فقط باند بازی و چاپلوسی باعث پیشرفت افراد هست،بقیه ول معطلند ،حقوق افتضاح و همش دروغ متاسفانه کسی هم شنونده مشکلات نیست،آقای ولایتی هم بنده خدا با این همه عنوان و گرفتاری اصلا وقت نمیکنه فکر معیشت بدبخت کارمند و هیات علمی دانشگاه باشه
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 2
      خراب بشه دانشگاه آزاد بخاطر تنفسی که دانشجو تو دانشگاه میکنه ازش پول میکنن خدا لعنتشون کنه کارمندای دانشگاه هم که خیر ندیده ها امکان نداره تلفنی جواب سوال بدن چه برسه به راه انداختن کار دانشجوی بیچاره حضوری هم که میریم فقط میخوان پاسکاری کنن نون حروم خوردن نداره
    • پویا RO ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      3 0
      آقای جاوید جای تاسف داره چرا اینهمه عوام فریبی میکنی؟ انتظار داشتی ما هم که شهرستان بودیم پاشیم بیاییم اونجا خدمت جنابعالی؟ همه افرادی که در مقابل سازمان مرکزی تجمع کردند همه نمایندگان ما بودند. ما همه از شما و آقای تهرانچی ناراضی هستیم شما دروغگو هستید. و در حق ما اجحاف کردید.
    • ناشناس IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      اقای جاوید متاسفم برای شما که اینطور درک تون پایین هست از دغدغه های کارکنان.
    • توکل به خدا RO ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      خبرگزاری مهر چرا اگه ریگی به کفش شما نیست نمیای داخل دانشگاه ها یه مصاحبه بگیری تا ببینی چقدر همه خون به جگر هستند
    • پرسنل دانشگاه IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      وقتی مثال ۱۰ میلیون می زنید یعنی نمی دونید که کارمند با ۱۶ سال سابقه حکمش ۶ میلیونه...چه جوری ۱۰ میلیون مثال میزنی میگی افزایش حقوقش میشه ۲میلیون
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      من بافوق لیسانس درهنرستانهای غیرانتفاعی تدریس می کنم ماهیانه دومیلیون ونیم میگیرم بیمه هم ندارم. امیدوارم چنین مواردی موردرسیدگی قراربگیره هنرستان های غیرانتفاعی درآمد های میلیاردی دارندولی از یک فوق لیسانس کارمفتی میکشن چون هیچ نظارتی وجودندارد
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      من بافوق لیسانس درهنرستانهای غیرانتفاعی تدریس می کنم ماهیانه دومیلیون ونیم میگیرم بیمه هم ندارم. امیدوارم چنین مواردی موردرسیدگی قراربگیره هنرستان های غیرانتفاعی درآمد های میلیاردی دارندولی از یک فوق لیسانس کارمفتی میکشن چون هیچ نظارتی وجودندارد
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      من بافوق لیسانس درهنرستانهای غیرانتفاعی تدریس می کنم ماهیانه دومیلیون ونیم میگیرم بیمه هم ندارم. امیدوارم چنین مواردی موردرسیدگی قراربگیره هنرستان های غیرانتفاعی درآمد های میلیاردی دارندولی از یک فوق لیسانس کارمفتی میکشن چون هیچ نظارتی وجودندارد
    • پرسنل دانشگاه IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      خبر گزاری مهر درخواست می کنیم که یه گزارشی از فیش حقوقی کارمندان دانشگاه آزاد تهیه کنید ببینید که الان فیش حقوقی یک کارمند با بیش از ۱۵ سال سابقه با پایه حقوق کارگر صفر چه فرقی داره....
    • بهرام IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      الان پرسنل دانشگاه به اندازه ی لیسانس وظیفه سرباز دریافتی دارند شما چهار ساله که افزایشی نداشتی همش حقه و بزرگنمایی
    • زهره IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      واقعا خجالت آوره ،چون دویست نفر از طرف بقیه آمدند و شجاع تر هستند این آقا نتیجه گرفتند که بقیه مشکلی ندارند!!!عجبا
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      متاسفانه حقوقهابموقع پرداخت نمیشه؛یکجاپرداخت نمیشه،ومانه اقساط خودمون رامی توانیم پرداخت کنیم ونه به مایحتاج خانواده می رسیم واین عمدتا به بی عرضگی مسئولانِ مملکت وبی سوادی ونادانی حاکمانِ کشوربرمی گردد!
    • مهدی IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      واقعا که.مشخصه که مسوولین دانشگاه آزاد نمیخوان واقعیتها رو ببینند.آخه کی ده میلیون حقوق میگیره که ایشون مثال زده.
    • معصومه امیری دهاقانی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      کجا 10میلیون شده با29سال سابقه وارشد 9تومان اقای دکتر جاوید با عروس وداماد ودانشجو خود شما خدا وکیلی میتوانی زندگی کنی ما با هیچکس خودمان را مقایسه نمیکنیم شما را شرفتان ووجدانتان کارمندان را بیش ازاین ازار ندهید این نیز بگذرد نه ما ماندگاریم ونه شما خدا کند با وجدان ارام برویم
    • حسن کشمیر IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      همش داروغه میگفتندجاویدآدم خوبیه ولی زیرعلم یزدرفت
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 0
      کارمند فرمانداری کارشناس ارشد عمران ۱۰ سال سابقه با ۱۰ درصد افزایش حقوقم شده ۶ میلیون و سیصد دریافتی ۴.۵ وزیر محترم کشور لطفا رسیدگی بفرمایید زندگیمون داره می پاشه
    • حامد SK ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 0
      در هر واحد دانشگاه آزاد کارکنان تجمع کردند فقط اون تعدادی که جلو سازمان تجمع کردند رو دید واقعا روسا بقیه واحدها رو ندیدند
    • سیروس NL ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      شوخی میکنه ایشون
    • AE ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      2 0
      مشکل دانشگاه آزاد اداره جزیره ای و مستقل از مملکت و قانون کار هس که تظلم خواهی کارکنان رو با مشکل روبرو کرده است آقا جان الکی افزایش 57درصد اعلام و در پس آن با تبصره ها به 20 درصد هم نمی رسه اگه نمی توانید حق مردم رو بدهید و مشکل مالی هس لطفا اعلام ورشکستگی کرده دانشگاهوتحویل نهاد رهبری دهیدکه...
    • غلامحسین خوشنود IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      بدی آب هوا تو استان خوزستان چرا باید کم بشه کل افزایش حدودا ۱۵درصد بوده چرا دروغ میگن تاکی آخه
    • سينا US ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      3 0
      اقاي دكتر جاويد خدا را در نظر داشته باشيد و بخاطر پست و مقام محسير تهران چي!را نگويند اخرت خود را به دنياي تهران چي گره زده ايد و خسر الدنيا والاخره خواهند شد
    • علیرضا ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      3 0
      در مظلومیت اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه همینقدر بگویم که ،بر اساس قانون اساسی هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند جهت احقاق حقوق حقه خود از کارفرما یا ‌‌دستگاهی که در آن کار می کند در مراجع ذی صلاح (دیوان عدالت اداری یا محاکم و مراجع قضایی ) اقامه دعوی نماید اما جهت تخلفات دانشگاه آزاد مرجعی نیست
    • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      بیا همه جا به نحوی افزایش حقوق کارمندان رو به ۲۰و۳۰ درصد کشوندند به جز بازنشستگان که ۱۰ درصد اضافه شد ظلمی به خانواده بازنشستگان
    • IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      2 0
      فعلا سطح درآمد کلیه کارمندان وبازنشستگان با زندگی جور در نمیاد
    • Sorg IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      2 0
      ما بخدا تا الان هیچ اضافی ندیدیم حتا یک قرون هی میگن برج ۵ به بعد با این گرونی کیک شده ۷ هزار به کجا داریم میریم
    • ب IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 1
      من با دانشگاه کار ندارم ولی کارمندان رسمی حقشون ده درصد بیشتر نیست مثل کارمندای بانک ولی کارگران حقشون همون پنجاه و هفت درصده بلاخره یه دولت خوب دیدیم
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      3 0
      آفرین خوبه ما که هر طور حساب میکنیم افزایش حقوق بزور ده درصد میشه
    • تا بوده همین بوده IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      اینکه بخش نظرات باز هست و حرفهای مردم حذف نمیکنی خیلی خوبه ولی چرا همینطور که با این مسئول مصاحبه کردید ، با چند نفر از معترضین هم مصاحبه نکردید ، و در یک بخش جداگانه قرار بدید؟ صدای مردم باشید نه صدای مسئولان بی کفایت
    • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      سلام. آقای جاوید، توجیهات شما از هزار حرف ناسزا تلخ تر و با واقعیت زندگی با این حجم تورم کاملا غیر قابل توجیه است.‌شما مخاطبان را چی فرض کرده آید. هر کسی نداند فکر می کند به یک هیأت علمی با تخصص و با مدرک دکتری که عمر و سرمایه زندگیش را دلسوزانه صرف تعلیم و نشر علم کرده، چند پرداخت می کنید!!،خجالت
    • دانشجو IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      لااقل پول نداره که به کارمنداش بده چرا امتحان رو حضوری میکنه؟ الان دو ساله مجازی درس خوندیم ترم آخر هستیم گفتن امتحان حضوری! خوب همین هزینه گزاف برگه و مراقب و یک روز اتلاف انرژی برای دانشگاه و کشور داره ، پس کی میخوایم آدم بشیم! استادا ارزشیابی ها رو بر اساس کلاس مجازی زدن و الان حضوری کردین چی
    • محمد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      بنظر بنده دانشگاه آزاد هیچ آینده ای نداره. فقط باعث افت سطح علمی کشور شده.
    • ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      آقای دکتر جاوید خودشون هم میدونن ۱۷۰۰۰ نفر پرسنل معترض هستند، چطور من هیات علمی که کار آموزشی و پژوهشی ام همانند اساتید دانشگاه سراسری است باید نصف آنها حقوق بگیرم؟! کارمندان زحمت کش هم همینطور. آقای دکتر جاوید ما خودمون رو با همکاران خودمون در دانشگاه سراسری مقایسه می‌کنیم نه رانندگان اتوبوس!
    • فرهاد IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      دانشگاه آزاد هرساله شهریه ها را گرون میکند امسال ۶۰ درصد اضافه کرده ناز حقوق معلم با ۱۸ سال سابقه را ۳۵۰۰۰۰۰ تومان میدهد ، به این میگند پزد سر گردنه
    • ارزو US ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      الان سطح علمی دانشگاه های دولتی هم بالاتر از دانشگاه ازاد نیست چه بسا زحمتی که اساتید دانشگاه ازاد میکشند چندین برابر زحمتی است که اساتید دانشگاههای دولتی دارند. اکثر اساتید دانشگاه های دولتی با رانت بازی استخدام شد
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      حقوقشون بالای 10 میلیون، حداقل 13 میل اینطوری میان اعتراض، حقیقتا مفت خوردن از دانشجویان بپرسید
    • قاسم یاراحمدی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      آقای دکتر جاوید برات متاسفم چونکه قرار نیست همه جمع بشیم مشت نشانه خلوار است این تعداد حرف دل همه را گفتند در ضمن حقوق کارکنان دانشگاه ازاد را با بقیه ادارات مقایسه کنید بعد متوجه خواهید شد که حرفهای جنابعالی بی اساس استت
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      مدرک دکترا با ۱۵ سال سابقه کار زیر ۱۰ میلیون حقوقتازه بعد از ۱۵ سال پیمانی بزرگترین ظلم به اشخاصالان استا بنای بیسواد روزی ۵۰۰ تومن می گیره یک کم کلاهتونو قاضی کنید خرج ودخل مردم را بسنجید بعد تصمیم بگیرید
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      شما باعث شدید مدرک بی ارزش بشه پس حقتونه
    • سالار US ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      آقای جاوید شما با این حقوقی که کارمند می گیرد میتونی زندگی کنید ۲۵ سابقه کار کارشناس ارشد ۷۸۰۰ دادش من شما فقط حق مسولیت اینقدر دریافت می کنید برای جلسه گام دوم ۷۰ میلیارد هزینه کردی
    • امینی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      جامعه ای که ادعای پیشرفت داره سه اصل خودش رو فراموش کرده فرهنگ ، امنیت ، بهداشت هر سه قشر جز کم درآمدهای مملکت هست جالبه انتظار پیشرفت هم هست نه معلم های و اساتید انگیزه دارند نه نیروهای مسلح و نه اهالی بهداشت ........
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      دانشگاه آزاد باید تعدیل مدیر کند حداقل سه چهارم مدیران وارداتی به این دانشگاه ، مازاد هستند.برخی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر دریافت حقوق نجومی ماهیانه 200 ساعت اضافه کاری و 5 روز حق ماموریت به واحدهای استانی میگیرند
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      چرا وقتی شوآف های تبلیغاتی مانند نمایشگاه عصر امید برگزار میکنند تمام وقت مصاحبه میکنند و گزارش و آمار میدهند و با مسئولان مملکتی ساعتها در نمایشگاه میچرخند و تعریف میکنند اما در تجمعات اعتراضی ، وقعی نمیگذارند و سکوت میکنند و نفرات واسطه ای بین تجمع کنندگان میفرستند ؟ این شیوه حکمرانی امیرالمومنین
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      2 0
      چرا وقتی شوآف های تبلیغاتی مانند نمایشگاه عصر امید برگزار میکنند تمام وقت مصاحبه میکنند و گزارش و آمار میدهند و با مسئولان مملکتی ساعتها در نمایشگاه میچرخند و تعریف میکنند اما در تجمعات اعتراضی ، وقعی نمیگذارند و سکوت میکنند و نفرات واسطه ای بین تجمع کنندگان میفرستند ؟ این شیوه حکمرانی امیرالمومنین
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      برخی مدیران دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر دریافت حقوق نجومی ماهیانه 200 ساعت اضافه کاری و 5 روز حق ماموریت به واحدهای استانی میگیرند
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      طهرانچی دانشگاه آزاد رو شخم زده است . متاسفانه بدنه دانشگاه آزاد بشدت از ورود افراد جدید الورود یا بازنشسته سازمانهای دیگر در سمتهای مدیریتی با حقوق نجومی در حضور اساتید و کارکنان باتجربه با سابقه ، ناراضی است ، در دبیرخانه استان تهران تمامی پستهای معاونتها در اختیار افراد جدیدالورودی قرار داده
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      دانشگاه آزاد تبدیل شده به حیاط خلوت سیاستمداران و بازنشستگان دولتی . از تدریس بازنشستگان دانشگاه آزاد در دانشگاه آزاد جلوگیری میکنند و عذر آنان را خواسته اند اما کلیه واحدهای دانشگاه آزاد از جمله همین واحد تهران مرکزی آقامیری پر شده از بازنشستگان دانشگاههای دولتی . ازین ظلم به کجا پناه ببریم ؟
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      دانشگاه آزاد تبدیل شده به حیاط خلوت سیاستمداران و بازنشستگان دولتی . از تدریس بازنشستگان دانشگاه آزاد در دانشگاه آزاد جلوگیری میکنند و عذر آنان را خواسته اند اما کلیه واحدهای دانشگاه آزاد از جمله همین واحد تهران مرکزی آقامیری پر شده از بازنشستگان دانشگاههای دولتی . ازین ظلم به کجا پناه ببریم ؟
    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      اون هیات امنایی که ظرف 5 دقیقه پیشنهادات عالی و جهانشمول طهرانچی رو تایید کرده کجاست ؟ کجا قایم شده اند؟
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      2 0
      لطفا درست خبر رسانی بکنند اعتراض کارکنان دانشگاه آزاد برابری و یکسان سازی حقوقشان با دانشگاه‌های دولتی و وزارت علوم است نه با مشاغل دیگر و اینقدر بلدن که چطوری از یک آیتم کم کنند و یه یک آیتم دیگه اضافه کنند که در نهایت این ۳۰ درصدشان البته به گفته خودشان میشه به زور ده درصد.
    • محمد رضا IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      3 0
      به جای این همه بزرگنمایی بهتره دکتر ولایتی به سرعت افرادی که از بدنه دانشگاه آزاد نیستن و بیشتر از ۱۵۰۰ نفر هستن رو از دانشگاه آزاد اخراج کنه و کارکنان و استادان دانشگاه آزاد رو جایگزین کنه که خروج این افراد ۵۰۰ میلیارد به نفع دانشگاست.
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      0 0
      سلام وقت بخیر. دانشکده سما یاسوج از سال۹۶تا کنون حقوق اساتید حق تدریسی پرداخت نکرده. لطفا در این زمینه هم پیگیر شوید. چون ما هر جا پیگیر شدیم دست خالی برگشتیم.
    • خوزستانی IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      1 0
      خدا وکیلی فقط چرت گفته گند زدید به دانشگاه با این نا مدیریت
    • موسوی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
      3 0
      اگر بر دانشگاه آزاد نظارت بود مسولان دانشگاه ازاد به این راحتی دروغ نمی گفتند
    • نازی FR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      خدایی داریم له میشیم، آیا کسی هست که به دادِ ما برسه؟!
    • مریم IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      چرا ما بایدبعد بیست وسه سال حکممان با فوق لیسانس شش ودویست باشه با این پول از این سر برج تا اخر برج دستمون خالیه
    • ... IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      2 0
      دروغ دروغ دروغ،خدالعنتتان کند .فقط دنبال پرکردن جیب خودتان هستید.اگر شرافت دارید بروید وفیش حقوقی کارمندان خود راببینید.
    • ۰۰۰ IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      2 0
      عدم اعتماد ونبود انگیزه برای کارمندان بدترین آفت برای هرسبستمی است و قطعا متضرر اصلی همان سیستم است.خدالعنت کند جیره خوارها را
    • ضعیف IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      0 0
      سلام و عرض ادب مسئول محترم لطفا یه کوچولو هم اگر وجدان دارید به فکر بچه های پیمانکاری باشید با ۱۰و۱۵و۲۰سال سابقه به خدا ظلمه که هنوز هم که هنوزه تعیین وضعیت نشده اند
    • ضعیف IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      سلام و عرض ادب مسئول محترم لطفا یه کوچولو هم اگر وجدان دارید به فکر بچه های پیمانکاری باشید با ۱۰و۱۵و۲۰سال سابقه به خدا ظلمه که هنوز هم که هنوزه تعیین وضعیت نشده اند
      • احمدی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
        0 0
        جناب جاوید از بدنه دانشگاه. آیا از حق الناس چیزی می دانی. آیا اطلاع دارید نیروهای کاربلد با تجربه را با تهدید مجبور به سکوت کردند والان نیروهای وارداتی بدون تجربه وسوابق با رانت اکثر پست های مدیریتی را در سازمان مرکزی واحدهای جامع در اختیار دارند . این چه فرمایشی هست؟
    • احمدی IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      1 0
      جناب جاوید از بدنه دانشگاه. آیا از حق الناس چیزی می دانی. آیا اطلاع دارید نیروهای کاربلد با تجربه را با تهدید مجبور به سکوت کردند والان نیروهای وارداتی بدون تجربه وسوابق با رانت اکثر پست های مدیریتی را در سازمان مرکزی واحدهای جامع در اختیار دارند . این چه فرمایشی هست؟
    • فاطمه IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      0 0
      ایاب و ذهاب رو کم کردن سال قبل دویست و خورده ای بود تو فیش های این ماه می شه 70 هزار تومان البته ما تهران هستیم برای واحدهای دیگه نمی دونم حدود دویست هم ایاب و ذهاب کم شده.
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      0 0
      دولت فقط امد حداقل بگیرها رو افزایش 57 درصدی داد برای بقای خودشون چون با این تورم لشکریان گرسنگان نابودشون میکرد همه تصمیمات سیاسی هست